Biljettinformation

Kultur Upplands-Bro erbjuder både evenemang med fri entré och som kostar, samt att vissa av evenemangen kräver platsbokning medan andra har drop-in. Information kring vad som gäller hittar du på respektive evenemangssida i kulturkalendern.

ATT KÖPA ELLER BOKA BILJETT

På respektive evenemangssida finns en bokningslänk till höger under evenemangsbilden, ”Köp din biljett här” eller ”Boka din biljett här”, klicka på länken för att genomföra ett köp eller en bokning.
Alla biljetter för Kultur Upplands-Bros evenemang säljs via Tickster, där kan du antignen betala med swish eller kort. Om du har frågor gällande ditt biljettköp kan du antingen kontakta kultur@upplands-bro.se eller Ticksters Kundtjänst för direktsupport.

Vad händer sen?
Efter att du bokat/köpt dina biljetter får du ett mejl med bekräftelsen av din bokning och dina biljetter från Tickster. Du kan antingen skriva ut dina biljetter eller visa upp de direkt i din smartphone vid evenemanget, där vår personal kommer att skanna av din biljett.
För fler frågor gällande leverns av biljetter, vänligen kontakta Ticksters Kundtjänst för direktsupport.

Avbokningspolicy

Avboka alltid dina biljetter om du får förhinder vid gratisarrangemang så någon annan får glädje av föreställningen. Du avbokar genom att kontakta Ticksters Kundtjänst för direktsupport eller genom att maila kultur@upplands-bro.se
Kultur Upplands-Bro erbjuder ingen återbetalning på redan bokade och betalda biljetter. Du kan däremot ge biljetten till en vän eller sälja den vidare då biljetterna inte är personliga.

Vid inställda evenemang erbjuds de som har bokat en biljett i första hand en plats på det nya datumet för evnemanget. Om biljettköparen inte har möjlighet att delta vid det nya datum kan personen få ett presentkort giltigt på alla Kultur Upplands-Bros föreställningar och evenemang. OBS! Presentkortet gäller ej på bio-verksamheten utan på Kultur-Upplands-Bros egna arrangemang!

Övriga frågor

Kan jag köpa min biljett på plats?

Vid betalarrangemang kan du även köpa biljetter på plats både via kort och swish-betalning.
För mer frågor gällande biljettköp på plats, vänligen kontakta kultur@upplands-bro.se

Jag behöver hjälp med att köpa min biljett, vem kontaktar jag?

Om du har frågor kring ett evenemang kan du kontakta oss på kultur@upplands-bro.se
För frågor gällande biljettköp i Tickster, vänligen kontakta Ticksters Kundtjänst för direktsupport.

Jag behöver en viss tillgänglighet för min bokning, hur anmäler jag det?

När du köper din biljett hos oss via Tickster får du olika val kring tillgänglighet, t.ex. om du behöver en rullstolsanpassad plats, hörselslinga eller om du behöver ha med en ledsaga. För övriga frågor gällande tillgänglighet, vänligen kontakta kultur@upplands-bro.se

I evenemanget jag ska på finns det ingen biljettlänk, bara en mejladress?

Ibland behöver du anmäla dig via en e-postadress som anges på evenemangets sida. Då får du en bekräftelse via mejl på att du har fått en plats.

Biljettpriser/biljettkategorier

Kultur Upplands-Bro: Priserna för våra arrangemang varierar och står på respektive evenemangssida och på biljettsidan innan du genomför ett köp.

Bio Kubens: Biljettpriser ligger vanligen mellan 80-100 Kr, priset står tydligt innan du genomför köp.
Har du speciella behov eller frågor till Bio Kuben: biokuben@outlook.com eller 076-311 84 11.

Gratis för ledsagare till alla våra evenemang. När du bokar din biljett kommer det finnas möjlighet att lägga till en gratisbiljett för din ledsaga.